marți, 8 decembrie 2009

Imn


De cate ori ti-am zis
Sa pleci de la mine.
Naluca nebuna,
Iubire comuna.

Te-am blestemat in zeci de mii de cuvinte,
Daca ar exista atatea.
Naluca nebuna,
Iubire comuna.
Te-am aruncat si in iad,
Te-am inaltat si la ceruri,
Tu esti un erou
Eu un simplu pion.

Pe carari te cauta toti ,
Numai eu nu te vreau.
Mi-e frica de hoti,
De aceea te dau.

Nu ca as fi slab,
Si nu as putea sa te leg.,
Din pacate...nodul - nu mai stiu cum sa-l dezleg.
E strans legat,
Si ii dau foc,
Si acolo iese fum,
Si de n-as fi un pacatos poet
M-as face un nebun.

As zice ca nici nu te stiu,
Si-mi esti indiferenta.
Dar fara tine e pustiu,
Iubire eminenta!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ft frumos

Anonim spunea...

ft frumos, versurile m-au imresionat foarte tare

Anonim spunea...

ft frumos, versurile m-au impresionat foarte tare